kızlar merhaba bu ay piki 8 şubatta yakaladım ertesi gün çatladı 1 haftadır göğüslerim çok şiş kasıklarımda adet olacakmışım gibi bi ağrı var normalde bugün adet olmam gerekiyordu fakat henüz olmadım umutlanmak istemiyorum ama hamilelik belirtisini regl olacakmış gibi yaşayan oldu mu testte yapmak istemiyorum henüz fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim 🙏🏻