cice784_ Yarın nasip olursa sezeryan oluyorum öksürük geçmiyor nasıil yapicam acaba öksürükten sezeryan olan var
melisasak35 cice784_ allah yardımcın olsun öksürük ve sezaryeni biaraya getiremiyorum çok zorlar diye düşünüyorum