Tarana Selam kızlar.Bugun doktorda bebegimin 140gr oldugunu oyrendim.Bu arada bebegim erkekmiş))Doktor kilosu az dedi.Bir de dönmüyordu arkasını göremedik.Bu kilo azmi gercekten?Bebegin donmemesi normalmi?Bebek ne yersem kilo alir?
Sengulkrgz Tarana o haftalarsa 225 gramdi...18 haftamda tam 231 gramdi...Ilk zamanlar onemli degil son zamanlar onemli yanii
Tarana QuenMom ben de baktım nette 100-150 gr arası yazıyor.Ben kendim de kilo verdim doktorum iyi beslenmiyprsun dedi.🤦🏼♀️
QuenMom Tarana bende 1 kilo aldım ama bebeğim önden gidiyor canım boşver sen takılma bunlara sağlıklı beslen bende senn haftanda 144 grdı bebeğim. Doktor uyumlu dedi hdtasyla sonra kilo almaya başladı
Cigdemdgr Benimki 16+4 ken 17+0 görünüyordu 178 gr dedi doktor. Seninki de az değil bence doktor temkinli olman için öyle demiştir. Bebişe yumurta muz kaşar peyniri kilo aldırıyor ben düzenli olarak tüketiyorum aklında olsun senin de ❤️
Duyguxx Tarana canım benimde zayıftı 132 gramdı boyu 16 cmdi. Boyu uzun zayıf dedi . Şimdi 17+6 olduk yarın kontrole gidicem bol muz badem yedim bakalım işe yarıyor mu cidden oğluma kilo aldırdı mı bu besinler
Yusufunannesi_ Tarana ben en son 16+4te gittim doktora o zaman MaşAllah çok şükür bebeğimin ağırlığı 199 gramdı ama bebekten bebeğe değişir herkesin bir olamaz zaten
Gizem_miros Tarana 16 hafta 200 gram yine ondeymiss bebegim oglumdada boleydi 🤣 seninde zayf degil canim