Kızlar benim adetim düzensiz.Geçen ay 27 ocakta adet olmuştum genelde bir ayda oluyorum eğer olursan erken olmuyorum açıkçası.Bu ay ovülasyon ile takip yaptım 7 şubatta pik gördüm.Sorum şu: illaki yumurtlamadan 14 gün sonra afet olur mu? Yani benim döngümün ayında kaçında adet olmam gerekir normal şartlarda?