lamiayldz canım istedikçe yedim hiçbir sikinti da yasamadim kilosu da gelişimi de yerinde haftaya da doğumum var.Normalde de asiri abur cubur yiyen biri degilim canım istediğinde kola cips neyse yedim. Şeker tansiyon sıkıntım yok bu arada olsaydı zarar verirdi tabii ki