Busfa07 Kızlar gebeliğin son ayındayım vücudumda önce karında sonra el ve ayaklarda kaşıntı oluştu.Minik minik sivilce şeklinde oluşuyor.kaşıdıkça su topluyo sizde de oldu mu bu durum ?
SeymaYldrmAkpunar Busfa07 Ben doğum yaptım 2 aylık kızım var 2,3 haftadır bu söylediklerinizden bende de var kaşınıyor küçük küçük kırmızı lekerler gittikçe her yerimde artıyor doktora da gidemedim 🤔 acaba nedendir👀
Sinem21 Busfa07 egzama olabilir su topluyorsa ama muhakkak gidin ciğerlere tiroide falan bakılsın ihmal etmeyin ben 1 aydır çekiyorum ama benim miniksinek ısırıkları gibi oluyo kremle falan da zor geçiyo peşine tekrar cıkıyo 🤦♀️
Busfa07 SeymaYldrmAkpunar Sizede çok geçmiş olsun😔Bende de üç dört gündür olmaya başladılar daha doktora bende gidemedim ama Salı gününe randevu aldım. Bu durumu atlatan birileri tavsiye verse çok güzel olacak
SeymaYldrmAkpunar Busfa07 Ne olduğunu da bilmiyorum inşallah önemsiz bir şeydir. Bende gideceğim en kısa zamanda size de çok geçmiş olsun
Busfa07 SeymaYldrmAkpunar çok teşekkür ederim 🙏doktora gidince söyledikleri hakkında sizide bilgilendiririm inşallah önemsizdir
Busfa07 Sinem21 Benimkide minik sinek ısırığı şeklinde oluyo fakat çok kaşıyınca su topluyo 😔Salı günü gidicem bakalım neler diyecek doktor