ebobel Benim gibi olan var mı kızlar 29 haftalık hamileyim son bi aydır acayip canım buz istiyor ve yiyorum da bi sıkıntı yaratır mı bazen pişman oluyorum yediğime ama gerçekten canım çok istiyor hava soğuk olsa dahi hemen hemen günlük yiyiyorum
duygumfoca ebobel oğluma hamileyken bende buz yerdim sürekli demir eksikliğinden dolayı buz yeme isteği oluyor doktorunuz demir ilacı verdimi kullanıyormusnz
Elisa0110 ebobel bende buz yeme değilde dondurma yemek istiyorum ya Bi kaç defa yedim ama korkarak normalde de dondurmayı hiç sevmem
Simayo Buz yeme isteği demir eksikliği belirtisidir. Hamilelikte hep takviye aldım, bu sebeple hiç yaşamadım ama 2-3 sene önce ben de yaşıyordum bunu. Hamilelikte demir eksikliği pek sevilmez, doktorunuzla konuşun bence.
ebobel Simayo demir ilacı midemi bulandırıyor diye pek kullanmıyorum ama daha dikkat etmek gerekiyor anlaşılan
duygumfoca ebobel malesef benimde çok bulandırıyor ama düzenli kullanman lazım canım senin ve bebeğin için çünkü doğumda da çok önemli demir eksikliği
Simayo ebobel bence bu süreçte mide bulandırmayan takviye bulmaya çalışabilirsiniz veya doktorunuzdan yan etkisi az takviye rica edebilirsiniz. Mesela Sidefer şase, devlet ödemiyor ama yan etkisi az bir ilaç. Demir çok önemli aslında, gerekirse mideniz bulansın 😅