Gebeliğin ilk tremestırında yani ilk 3 aylık sürede pek önerilmiyor düşük tehdidine karşı gebeliğin 3. Tremestırında da yani gebeliğin son aylarında da erken doğum riskine karşı önerilmiyor yani en net bilgiyi doktorunuz verir benim doktorum 2.tremestırda olduğum için engel görmedi ağrım veya tansiyon düşüklüğüm olduğunda tutma dedi 17+2 haftalık hamileyim şuan tutuyorum zorlanma yaşamadım