Kubrakose kuzum ben gidiyorum bana vücudumun normal doğuma çok uygun olduğunu kolay geçebileceğini söyleyerek motive etti bebeğim baş geliş pozisyonda zaten normal düşünüyorsun demi dedi hatta ilk gittiğim zaman bi sağlık problemi mi var sana neden öyle dedi ? Normal doğum yanlısı bi doktor çünkü.