250199 ben 35 te boyadım amonyaksız boya ile. Şükür bir sorun olmadı. Organ gelişimi tamamlandıktan sonra boyanabilir diye biliyorum. Doktorlar %100 tercih etmiyor ama sorunca açıklamalı bir yanıt veriyorlar. Danışın tamam derse boyatın , bizim psikolojimiz de var, aynada kendinizi daha iyi görmek istiyorsunuzdur siz de🌸