Merhaba, arkadaşlar🫶🏻 ben 15+5 haftalık hamileyim bebeye göre artık 16 hafta olduk bile
Bu gün ara-ara gelen hafif regli gibi ağrılarım var. Hareket etdikce başlıyor gibi de hiss ediyorum. Kanama ve s yok çok şükür, sadece ara-ara ağrılar oluyor. Normal mi?