Selam kızlar karnımın yan tarafına iki ayağıyla tekme attı 4 yaş oğlum yukardan aşağı doğru o kadar ağrı acı olmamıştı daha doğrusu önceki günlerde hiç olmamıştı o dk dan sonra kasığımda 3-5 dkda bir bıçak saplanır tarzda batmalar oldu wcye gittim oturdugum yerden batıyordu sürekli tabiri cazise adamı hoplatacak cinstendi. Ama doktorum ayın 16sına gün verdigi için sürekli rahatsız edemiyorum sizce normal mi kızlar baktım kanama vs yoktu ama kasıklardan giren değişik batmalar var hala…