32+6 oldum bugün 3 gün hastanede yattım nts de sancım çıktı akciğer geliştirici iğne yaptılar birde nidicart die bir ilaç kullandım bebeğimin hareketlerini çok minik hissediyorum korkulacak birşey varmı sizce aranızda benimle aynı durumu yaşayıp düzelen varmı peki