Kızlar geçen sene bir kaybım oldu bazı arkadaşlar biliyor o zaman göğsüm taş gbiydi süt doluydu doğumdan birkaç saat sonra üstüm sırılsıklam oldu sütüm çok geldi daha snra sütü kesmek için ilaç kullandım 6 ay snra oğluma hamile kaldım şimdi de göğsüm büyüdü ama yumuşak geçen sene bu zaman sertti biraz biraz süt geliyor göğsümü sıktığımda acaba o sütümün kesilmesi için kullandığım ilaç hala etki ediyor olabilirmi ? Folik asit olarak imom kullanıyorum doğumdan sonra imom latte kullanıcam doğuma 14 gün kaldı doğumdan birkaç gün öncesinden kullanan varmı acaba 🤔🫠