redhead 1serifeee doktorum ikili üçlü dörtlü taramalar artık tarih oldu dedi sadece fetal yapılıyormuş onun da doğruluk oranı çok yüksek o nedenle sadece fetal yapılması daha iyi bence
yazar761_ 1serifeee benim fetal yaptırma durumum yoktu o yüzden ikili tarama yaptırdım. Doktor kesin değil bunların sonuçları dedi 4lü tarama yaptıracağım 16.haftada
1serifeee pamuksekeer Ya ben de aşırı derece kararsızım yaptırıp yaptırmamak konusunda, tam ve net bir kesinlik yokmuş vs gibi makaleler de okudum. Fetal detaylı ultrason muydu bu arada tam bilmiyorum
pamuksekeer @1serifeee hayır canım kan veriyorsun 10 iş gününde çıkıyor fiyatı biraz yüksek ama doğruluk oranı %99
1serifeee redhead Bana da yaptır vs dedi de 5 yıl sonunda bebeğim oldu yani Rabbimin bana bir mucizesi olumsuz bir durum da olsa zaten yine benimle olacak o yüzden erkenden akıl bulandırmak istemiyorum genelde böyle anlatıyorlar
Esraa02 İkilide herkesin yanlış çıkıyor.bu fetal DNA çıktı çıkalı ona yönlendirilmek için sanki daha da güvensiz bir test oldu ikili tarama. Bende kararsizim