eed21 Kızlar sabahtan beri regl ağrısı gibi ağrı giriyor belime bacaklarıma. Arada geçiyor. İki üç defa beyaz katı bi akıntı geldi. Birinde sarılık vardı biride siyah noktacıklar vardı. Nişan böyle beyaz renk olarak da geliyor mu? İlk gebeliğim
eed21 Cuma gittim hastaneye sancı çıkmadı Çarşamba gittiğimde çıkmıştı delirmek üzereyim. Hastaneye gerekirse tabi giderim ama şu an aşırı şiddetli ağrı ya da belirti de yok napacağımı bilmiyorum. Ara ara ağrı oluyor geri gidiyor
eed21 melisasak35 İnternette beyazda olabiliyor denmiş. Kıvamı aslında nişan diye düşündürdü çünkü baya katıydı
melisasak35 eed21 kendini ağrını takip edip kontrol amaçlı hastaneye gidebilirsin haftanda ileriyse nişan olma durumu var tabi
happybusey eed21 evet bende gördüm canım o şekilde olabiliyormuş biraz sancılarını kayıt edip bir hastaneye git bence
eed21 melisasak35 36 haftalığım nişan olsa da galiba gitmeye gerek yok sancıları takip edeceğim çok teşekkür ederim 🌹
beyza0007 Çok aferdersiniz sarı renkli katı balgam sümük gibi birşey oluyor benimki kanamalı gelmişti 3gün sonra doğum oldu
eed21 esralgn Keşke çekseydim o an aklıma gelmedi toplam üç defa geldi bugün bakalım bekleyip görecem galiba teşekkür ederim 🌹♥️
ikincibahar_08 Nişan genelde kanlı ya da kahverengi lekeli şekilde yoğun geliyor benimkinde kılcal kanlar vardı sancıların düzenli araklıkta mı oluyor yoksa düzensiz mi
eed21 ikincibahar_08 Anladım teşekkür ederim 🌹 benimki de nişan gibi hissettim sarılıkda vardı bazılarında olmuş galiba ama herhalde nişan mı değil mi kararı için doktora atmalıydım bende bekliyorum sancılarımı takip edeceğim düzensiz sancılarım