Anneler kaçıncı haftada bebeğin haraketlerini tam hissetmeye başladınız? 18+5 haftalık hamileyim bugün bebeğin kendi kendine hareketini hissetmedim dokununca bir haraket hissediyorum (normalde kendi kendine haraket ettiğini azda olsa hissederdim) normal mi sizce?