miracsevim Kızlar acil cevap çok endişeliyim. almanyadayım pazar günü doktor bulmak çok zor. Az önce ayakta biraz gıcık tuttu öksürürken iki bacağımdan su aktı çok azıcık ve tuvalete gittim çişimi yapmaya gelmedi demekki bu çiş değildi acaba bebeğin suyu mu aktı
2bebisannesyim miracsevim kadin dogum akıllı var ama şu gelmez büyük ihtimale kacirmissiniz bu haftalarda genellikle kanamalar olur inş bisey yoktur
seeviim miracsevim sulu akıntı olabilir gibi geldi bana. Bu haftalarda su gelmez gerçekten kendinizi strese sokmayın alman bir arkadaşınız varsa tanıdığı ebe numarası isteyebilirsiniz
gkcnkocbal 8 haftalıkta öyle bişey olmaz diye düşünüyorum ben daha önce hiç duymadım problem varsa genelde kanama ile olur ama emin değilim tabi
rabiames Amnisure testi ile anlaşılır su mu idrar mı diye, acilde doktor varsa ona yaptırın yoksa ebeniz varsa ebe yapıyor mu bilmiyorum ama bu test ile anlaşılıyor
yigitbebeninannesi miracsevim Benim ilk çocuğum vajinal doğum oldu o yüzden öksürük hapşırık falan olduğunda direk kaçırıyorum. Şuanda kusma öğürtü oluyor yine aynısı oluyor şak diye salıyorum. Bu haftalarda suyunun gelmesi pek mümkün değil bence.
Esraa02 Muhtemelen idrar kaçırdınız. 8. Haftada bebeğin suyu oluyo mu ki sanki daha ilerki haftalarda olur. Bu haftada düşük bile olsa kanamayla olur şu hiç duymadim
melisasak35 miracsevim bende 12 haftalığım 3 4 kere aynı durumu yaşadım bacağımdan aktı gitti ama akıntı o bebegın suyu değildir çok erken suyun gelmesi