Aaayseeert Devletteki doktor 12.haftada verdi feramat diye, özeldeki doktor da 17.haftadan itibaren kullan dedi, bende yeni başladım 1 haftadır kullanıyorum önceden de çok kullanmıştım demirim hep düşük olduğu için midemi kötü yapıyordu, şimdilik kabızlık yapıyor.