Kızlar 35+1im.. Son bir saattir düzenli olarak karnım sertleşiyor.. ortalama 10 dk da bir sürekli taş gibi oluyor ama başka ağrı acı bişey yok.. Normalde gün içerisinde sertleşmeler oluyordu ama düzenli değildi.. Bugünki sertleşmeler bir dakikadan da uzun sürüyor.. Hastanem yarım saat uzaklıkta hemen gitmek de istemiyorum ama bu şekilde doğumu başlayan oldu mu hiç ?