pisico nnur20 ben de aynı durumdaydım, 12.haftada hafifledi, 13.ten sonra da yok denecek kadar azaldı bulantı. Şu an 15.haftadayım. Çok şükür bir şey yiyebiliyorum artık. 1-2 hafta daha sabredin bir anda kesiliyor :)
Aaayseeert nnur20 benim normal de midem bulanmazdı 12. Hafta da bulantı ve iştahsızlık başladı bende çok kötüyüm napacağım bilmiyorum