Rbagnc Merhabalar tüp bebek transferi 10 şubatta oldum ve 11 gün sonra yani dün beta değerim 304 çıktı tek embriyo transferi oldum ikiz ihtimali var mı acaba doktorumuz biraz fazla çıkmış dedi ama sizin beta değerleriniz kaçtı
Fuunndaaa Rbagnc benim 9. Günde 318 çıkmıştı çift embriyo tutundu şu 36+2 yim iki kızım olucak nasipse darısı başınıza
Rbagnc twinmoms34 hakkımızda hayırlısı evet sizinki de baya yüksekmiş 😍 sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Rbagnc Fuunndaaa amin canım inşallah benim de ❄️gönlümdem ikiz geçiyor ama tek embriyo tramaferi oldum değerden dolayı hoca acaba dedi senin adına çok sevindim sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 💕
Rbagnc pamuksekeer sanırım öyle ya ultrasonda kesinlik kazanır dedi doktorum heyecanla bekliyorum sağlıkla sıhhatle kucağımıza alalım inşallah 💕
twinmoms34 Rbagnc çok teşekkür ederim sağ olun sizin de inşallah gönlünüze göre olur 🥰 İkizse haber verin bize de 🤗
pamuksekeer @Rbagnc inşallah aminn test pozitif geldi diye yorma kendini istirahat et sürekli 3 aya kadar sıkıcaz dişimizi
Rbagnc twinmoms34 amin inşallah çok teşekkür ederim haber veririm ayyy mutluluktan buralarda çığlıklar atarım sanırım😂😂