daha önce başına bir kayıp vakası geldiyse böyle hissetmen normal benim işl gebeliğim 30 cu haftadayım hiç bir zaman o endişe gelmedi hatta tekme atana kadar hamile oldupumu bile anlıyamıuordum ulturasonlarda görünce inanıyordum göbeğimde büyümemişti şu sıralar kendini çok hissettiriyor doğsun diye sabırsızım