yelizuraz 18+1 ve hala hiçbir şey hissetmiyorum bugün korka korka gittim kontrole hala hissetmediğim için, ultrasona bir girdim doktor bebeğin çok hareketli dedi, ama dışarıda tık yok, biraz kiloluyum ondan mı acaba bilemedim. Hatta şuan bu kadar hareketli olması normal mi onu taktım kafaya