sibelcanasan Tekirdağ’da oturuyorum gebeliğimi yeni öğrendim yaşam hastanesinde Atilla Kan bey var en yüksek puanlı kadın doğum doktoru olarak gözüküyorken bilgisi ve tecrübesi olan var mı hanımlar??
Fat_maa sibelcanasan ben ilk gebeligimde Atilla beye gidiyordum cok memnunum cok guler yuzlu isinde cok iyi bir doktor gece yarisi bile attigimjz msjlara dönus yapiyordu tek sorun butun dogumlari sezeryanla yapmalari
Buseea0279 sibelcanasan ben gitmedim ama çevrem bana çok öneriyor çok ilgili bir doktormuş arkadaşlarımın yarısı atillaya yarısı volkan beye gitmiş 🙏🏻
babyymom59 sibelcanasan ilk oğlumda da atilla beye gittim 2016 da şimdi yine hamileyim 30 haftalık atilla beye gidiyorum nasip olursa doğumumu da o yaptırıcak çook memnunun memnun olmasan 10 sene sonra tekrar gitmem 😂
sibelcanasan atilla beye gitmeye karar verdim fakat randevu bulmak baya zor iki hafta sonraya bulabildim 🤦🏼♀️
berece92 tekirdağda kaan eray uzunu da tavsiye ederim. çok zorlu bi gebelik geçiyorum sayesinde bugüne geldim diyebilirim
mujdecidila sibelcanasan normalde atilla beye gidiyordum kendisi tatlı bir doktor ancak benim beklentimi tam karşılamıyordu birde hemşireleri beni çok sinirlendirdiği için ondan vazgeçtim şimdi simge hanıma gidiyorum ondanda hemşiresindende çok memnunum
nemesisx berece92 bana 35 haftalık olmadan önce net bilgi vermiyoruz dediler 45 55 arası değişiyor mu dedi tam anımsayamadım o yüzden merak ettim . bende kaan hocaya gidiyorum sezeryan olcam mecburen , sizin doğum ne zaman acaba :)
nemesisx berece92 her şey güzel geçer inşallah, hastane çantasında bebek için ebe neler istiyor acaba sormuş muydunuz bende şuan onların telaşındayım erken doğum riskim var
nemesisx berece92 ah harika bende sağlıkcıyım ama insan telaşa giriyor çok bilincede :) bebiş geldi mi nasılsınız