ilknuuruucar benim doktorum da prilam vermişti , hamileliğimin uzunca bir zamanında mide bulantım ve kusmam oluyordu prilam sayesinde hepsi durdu ama 7. Ayımda zor bıraktım çünkü ilaç bağımlılık yapıyor maalesef, 7. Ayımda 1 hafta içmeden durdum yine bulantı kusma oldu ama 1 hafta sonra ilaça olan bağımlılığım bitmişti sonrasında da bulantılarım azalarak kesildi kendiliğinden