Bugün pazar acilden gidip beta baktırmak istediğimi söyledim. Hemen bakıldı sonucumu aldım. Şimdi Salı günü tekrar kan vermem gerekiyor. Hafta içi de mesai saatleri içerisinde acilden gidip baktırabiliyor muyuz ? Bilgisi veya deneyimi olan var mıdır bu konuda ?