Selam kızlar darısı sizlerin başına başta sağlıkla kolaylıkla inşallah, ben iki gün sancilandim evde belime ve kasigima vurdu ağrı ama acilmam hiç yoktu hatta balon yerleştirme takilcakti 3 gün vardı ona takı vajinal muayene olduk iki kere ilki bı işe yaramadı ikinci işe yaradı 2 cm acilmam olmuş balon yerleştirme olacağı gün öğrendim ve balona gerek kalmadı balon ne dersenizde açılmayı hızlandırması için yapılan bı işlem, sancım görünmedi nst de ertesi güne de suni sancı verilecekti bana ama hiç istemiyodum aslında suni sancıyi kndi sancım olsun istiyodum öyle gelişmedi, bana dedilerki seni hemen şimdi doğuma alsınlar başka hastaneye gönderiler suni sancı verilecekti ama ben çok rahattım değişik bı şekilde hiç korkmadım yani kucagima alma heycani vardı nasıl olucak merakı vardı ilk tecrübe olduğu için heycanliydim bu arada eşim doğuma girdi iyikide girmiş ♥️hastaneye gittim bana suni verildi 5 buçuk cm olduk küçük bı dozda ben tabi pilates topu ve saga sola eğiliyorum esimede belime masaj yaptırdım çok rahatlattı 5 buçuk cm duyunca tabi ben bunu basaricam hissi geldi sonra biraz zaman geçti 9 cm oldu bende ıkınma isteği geldi durduramiyorum ama hemen söyledim çatalı getirdiler ben hala ikiniyorum bu arada 4 de suni verildi 20:31 de kucağıma oğlumu aldim ♥️♥️♥️10 cm olduktan sonraki 20 dk da kucagima verdiler oğlumu çok şükür 💙💙👶🏻darısı sizlerin başına kızlar ben 41+3 de elendim. Şimdi 11 günlük olduk bile 🎉🎊🎉🎊