asdf99 Kızlar 20.haftamdayım 1 haftadır daha fazla idrara cıkma isteği duyuyorum çıktığımdada az az oluyor birde rahimde yanma hissi var benzer veya aynısını yaşayan varmı aranızda
Aysgulgndz asdf99 benim herhangi bir sorun yoktu sadece sık idrara çıkıyordum meğerse idrar yolu enfeksiyonu kapmışım bu da sinsi ilerleyen bir şey en azından sen şu anda fark etmişsin tesadüf eseri öğrenmiştim ben antibiyotik kullandım ama iki aydır hala geçmedi bir doktora görün istersen canım enfeksiyon hamilelikte tehlikeli
Aysgulgndz asdf99 hayır rutin kan tahlili ve idrar tahlili verince ortaya çıktı bende çok şaşırmıştım. Vajinadan bakmıyorlar bildiğim kadarıyla ve bana antibiyotik hap, fitil ve tek doz suya katıp içmelik ilaç verdi geçmedi hala devam ediyorum
kocak2126 asdf99 idrar tahlili ve kültürü bakılıyor öyle anlaşılıyor muayeneye gerek yok.. Ama mutlaka en kısa zamanda doktora gidin ertelemeyin
asdf99 Aysgulgndz Yakın zamanda sağlık ocağında bir kan tahlili verdim ama bir şey söylenmedi yarına randevu aldım gideceğim doktoruma çok teşekkür ederim, son olarak ne zamandır kullanıyorsunuz ilaçlarınızı
Aysgulgndz asdf99 ben 2 buçuk aydır kullanıyorum bulastımı enfeksiyon geçmesi zaman alıyor ilaçlarla birlikte günde 3 litre su dedi doktor 33 haftadayım inşallah doğuma kadar geçer çünkü riskli bir durum muhakkak en erken tarihte gidin varsa enfeksiyon daha çok ilerlemesin