Kızlar detaylıdan beri az çok erken olmasını bekliyordum çünkü rahim ağzım ta 20. Haftamda 32 mm çıkmıştı şuan 2 hafta önce 25 şuanda 23 e düşmüş ve nst de sancım çıktı bi kaç kez kimi doktor fitille istirahatle 2-3 hafta daha dayanır diyor kimisi 2 güne doğurursun diyor özel klinikte bir tanıdığıma gittim o çok evhamlı yaklaştı Progestanı 4 e çıkarmamı demir ve aldığım diğer vitaminleri 2-3 karı almamı söyledi hatta ciğer geliştirici önerdi lakin devletteki doktorum da 34 ü şuan geçtiğim için haftamın küçük olmadığını bu kadar evhamlanmaya gerek yok kar zarar hesabı yapalım o iğnede zararsız değil zaten yüksek oranda diğerleri gelişmiştir dedi 1 hafta içinde dıgyrqcagını düşünsem evet derim ama sen daha 2 -3 hafta götürürsün dedi napıcamı şaşırdım siz olsanız napardınız