senabsr ben de tam 14+2 deyim. Çok şükür bulantım falan da olmadı hiç, beni zorlayan bi durum yok ama eşim şiddetle karşı çıktı oruç tutmama. Sonra kazasını yaparsın, Allah hamile ve emzirenlere böyle bi kolaylık sunmuş diyor. Vicdanım hiç rahat değil açıkçası. Gün içinde sık acıkıyorum ve bişeyler yemeyince şekerim ya da tansiyonum düşüyor birden. Bunları bahane de etmek istemiyorum aslında ama kafam çok karışık benim de. Umarım günah olmuyordur böyle