39+3’te sabah ilişki oldu saat 7’de. Saat 11’e doğru sancılarım başladı. Ama öyle böyle değil. Öncesinde kasılmalarım vardı. Ara ara da sancılarım oluyordu ama geçiyordu, neyse. Saat 11’e doğru sancılarım gelmeye başladı. Sonra kanamam oldu. Duşa girdim. Duş aldım, çıktım. Kahvaltı yaparız, evde biraz sancılarımı çekerim sonra hastaneye gideriz diye düşündüm ama hiç planladığım gibi olmadı. Sancılarım şiddetlenmeye başladı. İkide bir tuvalete gidiyorum. Baskı hissediyordum aşağıya doğru. Tuvaletim var gibi geliyordu, tuvalete gidiyordum, birşey yok. Vaktimin daraldığını hissettim. Eşime hemen gidelim dedim. Yola çıktık. Hastane de yarım saat mesafede. Arabada sancılarım 4 dakikada bir geliyordu. Sonrasında araba tümsek üzerinden geçtiğinde birden suyum geldi. Bağırdım suyum geldi diye.Eşim, aşkım arabada doğurmazsın dimi dedi. Dedim bilmiyorum. 😂 Aynı filmlerdeki gibiydi. 😂 Annemi yol üzeri aldık hastaneye gittik. Sancılarım 3 dakikada bire düştü. Aynı zamanda buradaki kasılma sayardan takip ediyordum sancılarımı. Hastanenin önüne geldiğimizde 2 dakikada bire düştü. Arabadan indiğimde suyum gelmeye devam etti hastanenin önünde. Hemen tekerlekli sandalyeye bindirdiler beni. Kadın doğum acile giriş yaptım. Alttan muayene etti ve açıklığın 6-7 cm hemen doğumhaneye gönderiyorum seni dedi. Yukarıya çıktığımda bir daha muayene etti ebe ve 8-9 cm olmuş dedi. Ve doğumum başladı. Burayı hiç anlatmak istemiyorum. Doğum esnası benim için kötüydü. İlk doğumumda doğum esnası daha kolaydı benim için. Bu doğumumda çok müdahale ettiler. Elleri içimdeyken ıkınmamı istiyorlardı. Bende ıkınamadım açıklığım tam olmasına rağmen. Çok zorluydu benim için. Aslında müdahale etmeselerdi o kadar belki daha rahat olacaktım. Zaten alttan muayenenin psikolojisi zor. 🤦🏻♀️ Dikişlerim oldu ama ilk doğumum kadar değildi. Çok şükür bitti, bugün 15 günlük olduk. Ayımızı yarıladık. 😍Dikişlerime bakım uyguluyorum. Tuvalete çıktıktan sonra sıcak suyla kendimi bir güzel yıkıyorum. Kurutma makinesiyle dikişlerimi kurutuyorum sonrasında baticon sürüp çıkıyorum. Daha iyiyim çok şükür. 🤲🏻Ve gerçekten ikinci doğumlarda açılma daha çabuk oluyormuş. Süreç daha hızlı ilerliyor gerçekten. Evde biraz daha kalsaydım ne yapardım hiç bilmiyorum. 🤷♀️ Sanırım yetişemezdim hastaneye. 14:28’de oğlum dünyaya geldi. Sancılarımın birden gür bir şekilde başlamasıyla doğum yapmam 3:30 saat sürdü. 🥰Ayrıca ben açılmam olsun diye birkaç şey kullandım. Belki faydası olur diye onları da yazacağım. 🌸 Hep şey derdim Allah’ım hastaneye gittiğim gibi doğuma gireyim derdim. Aynı öyle oldu. Duayı güzel ve ayrıntılı etmek gerekiyormuş gerçekten. Keşke kolay bir doğum olsun da deseymişim. 😂Oğlum şuan yanımda uyuyor.😍 Herşeye değer. Unutuluyor bir şekilde.🤭 Allah herkese kolay ve hayırlı doğumlar nasip etsin. 🤲🏻🌸