prensesannesi246 Kızlar kızım 23 aylık dün geceden beri ateşi var ilaçla düşüyor ilacın etkisi geçince ateşleniyor..çok mızmız halsiz ama burun akıntısı, öksürme gibi şikayetleri yok diş olabilir mi diye düşünüyorum ama ateşi beni çok korkutuyor