seherylkn Ben yaptım canım yaklaşık 3 sene önce şirin hanıma gitmiştim tavsiye üzerine memnun kaldım ebeler olsun ameliyat ekibi olsun gayet ilgililerdi
ensarenesannesi bende güneşli erdem gitmedim yeni gidenlerden tavsiye istiyorum şirin veya gülnar hanım ile ilgili ve doğum üçreti biliyor musunuz