Canankp 13 şubat 148 16 şubat 333 18 subat 551 22 şubat 831 Beta artışı git gide azalıyor bu durumu yaşayan var mı normale döner mi ne yapmam lazım hiç iyi hissetmiyorum bundan önce bir düşüğüm var
ebruu1616 Canankp normalde 2 günde 2 katı olması lazım sizin 3 günde 2 katı olmamış üzgünüm ama kimyasal gibi duruyor 🥹
Bykessra Canankp Sağlıksız gibi duruyor maalesef. Öncede bi kaybınız varsa tekrar hamile kalmadan genetik ve pıhtılaşma testleri yaptırmalısınız
anneolmakdemek Canankp bu değerler adetinizin kaçıncı günündeydi acaba ? Gecikme ile bu değerleri gördünüz yoksa erken mi öğrenmiştiniz
Canankp Bykessra ilk gebeliğim sağlıklı doğdu 4.5 yaşında oğlum var yine de bu testler gerekir mi sağlıklı doğum gerçekleştirmiş olsam da?
Bykessra Canankp durum böyleyse tam bilemiyorum doktorunuz en doğru yönlendirmeyi yapar inşallah sağlıklı bi gebelik daha geçirirsiniz
salihaturky Kimyasal gebelik olursa gereksiz kimyasal değilse bebek oluşuyor ve kalbi duruyor da kaybediyorsaniz iki ve üzeri düşükten sonra araştırmaya yolluyorlar zaten.. kan pıhtılaşma sorunu tsh yüksekliği vs etkiliyor gebelikleri
salihaturky Sağlıklı doğumunuz da olsa ard arda tekrarlayan düşüklerde araştırma da mumkun.. ama bunu size hastenden diyorlsr zaten
sepselin Maalesef yükselişler yeterli değil gibi görünüyor 😢 ama kimyasal gebelikte de bu kadar büyük sayılar görmemiştim ateş omuzlarda batma yoğun ağrı vs olursa mutlaka doktora gidin dış gebelik olma ihtimalie karşı
anneolmakdemek sepselin ben 3400 leri gördüm ama yine de kimyasal dedi doktorum. Ben de kendimden başka kimsede bu değerlerde kimyasal görmedim ve hiç duymadım okumadım da ama olabiliyor.
Canankp blg123 nasıl yaşadınız bu durumu değer kaça kadar çıkıp düştü? 20 şubatta da sağlık ocağında kan vermiştim o da981 çıkmış 22 sinde verdiğim tet hastanede verildi diğerleri sağlık ocağında
blg123 Canankp 6 ay önceydi değerlerimi çok net hatırlamıyorum sağlık ocağında 2 gün arayla 120 183 gibi bi şey gördüm sanırım sonra şehir hastanesine gittim orda da 2 gün arayla sürekli test verdim 300 küsür 510 700 küsür görmüştüm artıştaydı ama düzenli artış değildi gebelik her türlü sağlıksız ilerlediği için önce kürtaj oldum bir gün sonra kan verdim yine beta arttığı için dış gebelik kesinleşti mtx adında bi iğne yapıldı sonra beta düşüşe geçti benim 2. dış gebeliğim olduğu için ben daha bilinçli ilerledim