anethole cokkasmabeabi Allah nasip ederse ikinci çocuğumuza isim koymak daha kolay olur tek isimli olursa 😅 iki isimli olduğunda diğerine tek isim verildiğinde sanki haksızlık yapmış gibi hissederim
anethole cokkasmabeabi bana da öyle geliyor açıkçası ama beğenmezse diye ikinci bir seçenek olur demiştim ama tek olacak