dnz3434 ben 11. Haftamda yaptırdım fetal dna yetersiz dediler 12. Haftamda bir daha yaptırdım 16 bin gibi bir fiyata geçtiğimiz cuma sonuçlarım çıktı hepsi temiz sorun yok ama trizomi 13 düşük risk gri zon yazmışlar şüphe oluşturdular haliyle yarin perinatoloji randevum var.Ben çok memnun kaldım diyemem ama doktorumun önerisiyle oraya yaptırdım.2. Testte fetal fraksiyon 5.5 çıkmış dua edin banada olur mu