poyraz1 1-2 yaş aralığını ben çok az buluyorum çünkü aşırı yıpratıcı bir süreçten geçerken ikisi birlikte büyür diyerek kendinizi bitirmenize gerek yok. İlk çocuğun o dönemlerde harcanıp gittiğine inanıyorum. Ben çalışıyorum aynı zamanda. İkinciye hamileyim yaş araları 5 yaş olacak. İlk çocukluk dönemini sağlıklı geçirmek önemli bence. Aslında bu tamamen aile dinaminiğine bağlı. Eş yardımı, aile desteği, çalışıp çalışmadığınız, mental sağlığınız vs vs birçok etken var.