tugcedm Kızlar 5.haftada gebeliğimi öğrendim doktor alt tabakanda kanaman var dedi Progestan yazdı kullanmaya başladım 9.haftada gittiğimde küçülmüş dedi ama hâla devam ediyor dedi bu durumu yaşayan varmı aranızda