Rabia325 doktora gidin bence plesanta aşağıda olabiliyor çok yormuşsanız kendinizi plasenta da aşağıdaysa olabilir benimki 14 haftalıkken öyleydi.dinlenin bolcana.bebek o haftalarda kendini köşede toplamaz demişti doktor.ben problem yaşamıştım size en iyisini doktor söyleyecek.amacım tedirgin etmek değil sadece önlem almakta fayda var kötüsünden allah esirgesin