10 haftalık hamileyim. Son bir aydır gerçekten artık çok kötüyüm. Ağzımın tadı yok, gün içinde bir saniye bile durmadan başım ağrıyor. Yemek yesem tokluk hissi oluyor ama 10 dakika sonra karnım tekrar acıkıyor. Belki söyleyince basit geliyor ama gerçekten çok yoruldum. Ne zaman geçecek bilen var mı ya da bende mi bir şey var?