Seymabyrm Merhaba kızlar 2.5 aylık bebegim 7 gündür kakasını yapamıyor sürekli ıkınıyor yapamadıkca aglıyor ve cok huzursuz. Sadece anne sütü alıyor , sizler bu durumu nasıl atlattınız, önerilerinize açığım:(
23hatice23 Ben ikinci bebeğime biogaia kullanmıştım bayağı düzenlenmişti. Şimdi 3. E gebeyim aynı durum olursa yine alacam sizde bi araştırın isterseniz
aybalasmom Seymabyrm şifa olsun inşallah. Benim bilgim yoktu ondan dedim, bilenler varmış demek ki, iyi yapmışsın