melekaziz 5 gün sonra adet olucam ve ben 5 gün önce 2 gün üs üste açık renkli lekelenmelerim oldu şuanda da belim sırtım yumurtalıklarım çok ağrıyor acaba hamilemiyim testte yapamıyorum günüm geçmeden bana yardımcı olun
buketdeniz19 melekaziz Test yapmadan kimse hamilesin yada değilsin diyemez canım Ama inşallah 🙏 Hamilesindir Allah gönlüne göre versin
Kelebekkkk34 melekaziz erken gebelik testinde yarın sabah çıkar aslında canım. Benimde pcos var ara lekelenmelerim oluyo pcosda bazen olabiliyor ne yazıkki ama inşallah gebeliktendir
elifsn23 melekaziz hamilelikle adet olmanın çok benzer belirtileri olduğu için stres yapmamaya çalışarak bekle bence içinden nasıl geçiyorsa öyle olsun inşallah 🌸
melekaziz Kelebekkkk34 Benim hiç lekelenmem olmadı bu güne kadar regl dışında başka ufak bi lekelenme dahi görmedim ne bekarken nede evliyken o yüzden biraz heyecan yaptım heralde
Kelebekkkk34 melekaziz doğrudur canım belki gebeliktendir oda olabilir bende öyle olduğu için söyledim😊