Kızlar 30+1 haftalık hamileyim dün de karnım ayağa kalkınca bi sertleşti bide regl olacak gibi belime ağrı oldu sanki belimde bir yara varmış gibi ağrı oldu. Dinlendim geçti bidaha ayağa kalktım yine oldu sonra geçti. Şimdi de karnım sertleşti belim böyle yara varmış gibi sızlıyor değişik bir ağrı kasıklarım da doluluk hissi oluştu geçti bunlar yalancı sancı dedikleri mi acaba?