biskuvi benim de 36+5 te kızım doğurdum , nişanım gelmişti evde ama ben anlayamadım o zamandan sonra bir hafta boyunca sızıntı gibi suyum akmış hiç fark etmedim. suyum azaldığı için tahim ağzına fitil taktılar suni sancı verdiler iki gece kaldım üçüncü gün doğurdum ama Allah’a Şükür hissetmedim sancıyı full uyudum açlıktan. inşallah bu doğumumda öyle olur. Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah