10 haftalıkken yoğun kanama olmuştu sonra progestan iğne kullandım gecmıstı sonra ultrosanda kese arkası bi kanama alanı görülmüştü şükür oda 1 hafta sonra kendiliğinden emilip kaybolmuştu. Sonra 16 haftalıkkrn kahverenhı lekelenmeler basladı rahım agzı kısalmış ondan olmuş 4 gün öncede serklaj oldum dikiş atıldı rahime süreç böyle devam ediyor korku stres hep kaygı