cutebabymomm Aybala Nil 🧚🏻♀️🤍 düşünüyorum çevremde eleştiren de var çok beğenen de. Siz ne düşünüyorsunuz?
Asi_07 cutebabymomm gayet hoş bir isim ismiyle yaşasın inşallah siz beğendikten sonra kimin ne dediğinin bir önemi yok
esraozt cutebabymomm biraz uzun gibi sanki nil gayet güzel ama aybala yı pek begenemiyorum 😌 tabi herkesin zevki farklıdır beğenenlerde olucaktır begenmeyenlerde önemli olan sizn içinize sinmes ☺️
Baloglus cutebabymomm Farklı isimleri severim ama Aybala ismi hiç hoş gelmiyor bana. Önemli olan sizin içinize sinmesi.
Fuunndaaa cutebabymomm aybala güzel bence ama Nil yanına uygun bir isim değil eski türk ismi ve modern isim yan yana olmuş gibi
anethole cutebabymomm İkisi ayrı ayrı güzel isim ancak ikisi bir arada fonetik uyumluluğu olmayan isimler. Siz beğendiyseniz bize dut yemek düşer 😂🥰
serendipity_ isim konusu çok kişisel ya asla herkesin aynı anda beğeneceği bi isim yok.sizin içinize sindiyse koyun önemli olan o💕
Bebek10 cutebabymomm biraz bağımsız duruyor söylenmesi zor gibi. Tek başına ikisi de güzel . Ama tercih sizin ❤️
cutebabymomm Bebek10 aslında seslenirken sadece Aybala diyeceğiz Nil daha çok resmiyette kimlikte bulunacak 😊