Meyrakrt Kaybolan ikiz sendromu olayi yaşadınız mı benim biri 7 haftalikken gelişimi durmuş diğeri gayet sağlıklı yaşayan var mı aranızda
elifsn23 Meyrakrt ben yaşadım ama benim sadece kese vardı bebek yoktu sonra kese de kayboldu ilerleyen haftalarda
yeliz1923 Meyrakrt Bende de vardı geçen doktora gittim 9 haftalıkken boş kese gördü doktor bir de aktif bebek kesesi vardı ikiz olmuş da sanki bebek gelişememiş dedi
trkysngl Meyrakrt merhaba bende aynı durumdayım bir tanesinin 8. haftasında kalbi durdu diğerinin gelişimi şu an için iyi ama içimde hep bir kaybedersem korkusu :(
Havin49_ Meyrakrt bana öyle olur dediler 7 haftalık kalp atışı toktu 8. Hafta kalp atımı duyduk ikiside sağlıklı ilerledi çok şükür
elifsn23 trkysngl merak etmeyin doktora sordum bu durumun sana ya da bebeğine zararı yok çoğu kadın bunu yaşıyor farkında bile olmuyor dedi
Meyrakrt Havin49_ biz 6 haftalıkken 2 sninde kalp atışını duyduk 11. Hafta kontrolüne gittiğimizde birinin 7. Haftalıkken gelisimi durmuş