Yurmet Selam kızlar 13 haftalık gebeyim kasıklarım arada bir ağrıyor bir de grip oldum fena sizde de kasık ağrısı oluyor mu acaba
NeverTooLate Yurmet canım ben 13+3 ama ultrasona göre 14 haftalık oldum.Bende de var kasık ağrısı doktorum normal olduğunu söyledi
Candaan Yurmet benim de kasıklarım ağrırdı o durulunca belim agrımaya başlardı ilk haftadan beri böyleydim ilk 3 ayınız bitince biraz rahatlarsınız inşaAllah şükür şimdi 23 haftalık olduk biz👼
Yurmet NeverTooLate teşekkürler canım insan tedirgin oluyor ya🤰🙈birde grip oldum😞cinsiyet öğrendiniz mi