Selam Güzel Annelerim 🌸Benim ilk gebeliğim 18+1 de kontrolüm vardı doktor eşinin Aşagıda olduğunu söylerdi ama korkulacak bir şey olmadığını doğum kanalını kapatmadığını ilerleyen haftalarda yukarı doğru çıkacağını söyledi benim gibi yaşayan annelerim yardımcı olursanız sevinirim 🥹🌸